1. Aby zareklamować towar należy go wysłać wraz z uzupełnionym protokołem reklamacyjnym, który można pobrać na naszej stronie oraz dowodem zakupu na nasz adres:
Modeste sp. z o.o. sp.k.
Ul. Waryńskiego 26
15-461 Białystok
2. Możesz własnoręcznie przygotować protokół reklamacyjny wzorując się na treści zamieszczonego formularza.
3. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.
4. W przypadku uzasadnionej reklamacji producent zastrzega sobie prawo do naprawy uszkodzonego towaru w pierwszej kolejności. W przypadku kiedy naprawa towaru nie jest możliwa, producent zobowiązuje się do wymiany towaru na nowy bądź zwrotu równowartości ceny produktu, jeśli wymiana będzie niewykonalna (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru, nieopłacalności naprawy).
5. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego, Sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Koszty przesyłki są zwracane na rzecz Klienta na podstawie udokumentowanych kosztów nadania przesyłki i przekazywane na konto wskazane przez Klienta.