Jak kupować?
Blomster.pl możesz złożyć zamówienie na wiele wygodnych sposobów:
a) przy użyciu Internetu: blomster.pl
b) przez telefon: +48 85 307 61 55
c) przez e-mail: biuro@blomster.pl
Złożenie zamówienia przez Internet
1. Najpierw poszukaj interesującego Cię produktu . W górnej części strony znajduje się nasza oferta .
2. Po wybraniu produktu klikamy "DODAJ DO KOSZYKA". W ten sposób umieszczamy produkt w koszyku. Teraz możemy kupować dalej lub podać dane dostawy i wybrać sposób płatności (kartą, przelewem, gotówką przy odbiorze).
3. W ostatnim kroku klikamy na „ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE”. Na tym etapie należy zarejestrować się w sklepie, bądź też zamówić bez rejestracji. Obie te czynności zajmują tyle samo czasu. Po podaniu danych osobowych, Twoje zamówienie zostało złożone. Następnym krokiem będzie otrzymanie od nas e-mail`a z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji.
Jeśli nie otrzymasz tej wiadomości, może to oznaczać, że zamówienie nie zostało prawidłowo złożone. W takim przypadku zgłoś to nam niezwłocznie pisząc na adres: biuro@blomster.pl.
Złożenie zamówienia przez e-mail
Możesz złożyć zamówienie przesyłając na adres biuro@blomster.pl:
• imię i nazwisko
• adres dostawy
• telefon kontaktowy
• nazwę wybranego produktu lub jego kod
• ilość produktu
• metodę płatności
Zamówienie przez telefon
Celem złożenia zamówienia jesteśmy dostępni pod dwoma numerami telefonu: +48 85 307 61 55. Konsultanci udzielą niezbędnych informacji i jeśli chcesz - przyjmą Twoje zamówienie. Zajmie to kilka chwil a dodatkowo uzyskasz informacje o możliwym terminie dostawy.